du säger att kärleken aldrig var till för dig



Har spenderat min dag i Oskarshamn vid Gunnarsö och solat och badat med familjen, kanon! Får passa på att försöka få lite färg när jag väl är ledig. Efter beachen gick vi på stan en sväng och jag hittade mig en långklänning på lindex, min första långklänning ovant men I like it! Den ska användas flitigt resten utav sommaren.

Nu ska jag snart bege mig ut till min och Ellens stuga för att läsa ut min bok (påtala om bok så köpte jag mig en ny bok idag, Shutter Island. Jag älskar att köpa böcker det är nästan lika kul som att handla kläder och betydligt roligare än att handla skor, jag är nog en av de få tjejer som inte gillar skor så speciellt mycket) en lång parantes där men kolla lite avsnitt av One Tree Hill ska hinnas med också innan läggdags, imorgon är jag också ledig. Life's Gooooooooood!

Kommentarer
Postat av: elly

sv; tur att den uppskattades, det ante mig alltså :D verkligen <3

2010-07-12 @ 22:46:19
URL: http://ellibellinor.blogg.se/
Postat av: michaela

shutter island. förbannat bra film :)

2010-07-13 @ 00:49:46
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0