I'm doing fine and the sun often shines, what are you thinking?

Gårdagen i Målilla var bra, riktigt jävla bra. En sådan kväll där det inte behövs allt för mycket för att kvällen ska bli lyckad, man behöver inte planera, strukturera upp hur kvällen ska se ut. Bara träffa ett par riktigt fina vänner, äta god mat & efterrätt, spela spel, skratta och prata sen avsluta kvällen med nakenbad i Hesjön. Jag hade så kul, och Öland kommer bli riktigt bra med dessa tjejer, riktigt otroligt jävla bra tror jag!

Nu är det snart dags för vm-final, och jag hejar såklart på Spanien. Kollar gör jag lite extra på min snygging Iker Casillas och såklart Fernando Torres (som för övrigt va ännu snyggare i blont hår). Till det ska jag äta lite ostbågar för att fira att jag är ledig i två dagar nu, SÅ SKÖNT! Jag ska bara slappa och njuuuuuta innan det är dags för jobb resten av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0