I've been to long on my own

Dåligt med update här, jotack jag vet!

Men jag jobbar och sliter för jämnan, och taggar satan inför kommande helg som jag ska tillbringa på Öland med fyra helsköna tjejer. Det kommer bli kanon, och Winnerbäck konserten är efterlängtad till tusen, läste i tidningen igår att det skulle finnas ett cafetält med äkta latte osv där, fan hade jag varit kaffeälskare hade jag jublat men som en person som konsumerar ungefär all annan dricka (ta det där med en nypa salt) utom kaffe och te tycker jag bara det är lite häftigt.

Dags att jobba tre timmar till innan jag beger mig ut till stugan igen, life's good.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Tänkte bara önska dig en fin fredag! :)

2010-07-23 @ 12:55:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0