Leave you blind

Lite update från jobbet såhär 50 minuter innan jag slutar.

- Igår käkade vi på kina i Vetlanda hela familjen, mysmysmys. Efter det köpte jag choklad på Willys för 65 kronor you gotta love mitt supernyttiga liv.

- jag vaknade imorse av regn och åska, och vet ni vad? Jag tycker det är skönt, lite paus från extremvärmen och vem gillar inte doften av sommarregn? Det enda negativa är att det inte kommer bli någon kvällspromenad för mig och Ellen om det börjar regna och åska nu snart(vilket det ser ut som).

- Vi har valt att bo kvar i stugan några veckor till trots att mina pärons semester nu är slut, men att bo där ute är ju faktiskt som lite semester så jag klagar inte. Jag gillar att vakna och gå till toaletten, att äta frukost ute i solen med utsikt över sjön, att spela kort och kolla på film sent på kvällarna, ta promenader och bli uppäten av mygg, att ta ett dopp i sjön svettig och jävlig efter jobbet medan Ellen dramatiskt nynnar på hajenlåten(jag är extremt rädd för hajar även i sjöar ja). Det jag gillar mest är att gå runt i pappas tröjor hela tiden och att äta vad jag vill utan att få dåligt samvete.

- Vi har köpt en båt idag, Ellen smsade mig för en stund sedan med beskedet. En plastbåt med styrpulpet och motor, ingen värstingbåt nej inte alls men en båt. Längtar tills jag kommer hem och få se den, och ta en provtur ikväll förhoppningsvis.

That's all the news I got for you right now, nu börjar det åska också. Mysigt.


Kommentarer
Postat av: elin

låter ju suupermysigt Lisa! :) längtar tills vi ska vara där ute senare i sommar :))

2010-07-18 @ 11:57:28
URL: http://elinpelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0