Update

Nu kommer en uppdatering från jobbet, det enda stället jag hinner uppdatera på nu för tiden. Bor ute i stugan och där vill jag inte spendera så mycket tid framför datorn utan istället njuta av lugnet, haha sådär hade jag aldrig skrivit för två år sedan tänk vad jag förändrats.

Mitt liv är ganska ointressant just nu, jag jobbar, är i stugan och äter MASSVIS herregud har gått upp minst 3 kilo sen vi flyttade ut dit (ännu mer motivation till en nyttig höst), jag läser böcker eller rättare sagt jag slukar böcker har läst ut boken Shutter Island nu på två dagar, och fan så bra den va ikväll ska jag se filmen! Jag solar, badar, kollar på filmer och massvis med avsnitt av One Tree Hill, spelar kort och umgås med familjen jag har det bra med andra ord.

Take care

Kommentarer
Postat av: sandra

förstår det, det är guld att kunna åka två år i rad egentligen! ja förra året var sjukt jäkla galet bra. åh tack så mycket! <3

2010-07-16 @ 16:35:25
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0