Would you freak out if I said i Liked you?

Jag vet att min uppdatering är SÅÅÅÅ dålig, men jag har faktiskt inte haft tid. Har varit i Halmstad med två fina vänner, bilder från det kommer så småningom. Sedan jobbar jag fortfarande, jobbar hela denna vecka plus att jag bor ute i stugan där vi nu visserligen fått internet men det har använts till att beställa hem nya bilder osv än så länge. Men snart ska jag börja uppdatera som vanligt igen, tror jag i alla fall.

För övrigt har jag idag på jobbet när jag haft lite dötid kollat upp lite högskoleutbildningar, studentbostäder och bilar haha jag trodde aldrig dagen skulle komma då jag skulle kolla på bilar? Jaja, framtiden närmar sig och jag måste verkligen börja fundera på vad jag vill.

Enough with the vuxenprat dags att jobba vidare och som Elin och Ellinor fått höra säkert hundra gånger i Halmstad så är jag sugen på fest, så vad säger ni kära vänner, är det inte dags för en STOR fest snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0