Bring me boys, and bring me smiles


Pic; Kreta

Nu är det bara tre veckor kvar till Rhodos, som jag längtar efter värme. Vill bara bort från Sveriges jäkla skitväder, ska detta föreställa vår? Det känns med som oktober eller något.

Handlat lite idag i Kalmar, sparar pengar så blev nästan ingenting. Tre bikinis(får passa på när man väl hittar), två linnen och en klänning jag ska ha på Ellens konfirmation. Får se om jag hittar något mer nästa helg kanske, eller om jag ska beställa lite smått och gott på Hm.com, hålla i pengarna var det ja!

Snart ska jag nog sova, känner att det är precis vad jag behöver nu i helgen. SÖMN, massor av varm dricka och halstabletter till min onda hals.

sleep tight fellows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0