Du ger mig, ger mig det jag vill ha


Pic; festival & Regina Spektor med bästa vännerna ♥

Jag ser ut som en idiot, jag fattar inte hur solen alltid tar så jävla konstigt på mig? Är helt knallröd över brösten och har ont som fan, svinröd i ansiktet, på låren och magen. Halva mina armar är röda och min hals är typ helt vit? HUR LYCKAS MAN? Nästan så jag funderar på polo-tröja, halsduk och jeans imorgon trots att det ska bli typ lika varmt som idag, får hoppas att det lägger sig lite tills imorgon.

Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen också, spela in reklamfilm i skolan är det enda som står på schemat. Sounds pretty good, inte sådär supersugen på att bli filmad just nu som jag ser ut bara..


Kommentarer
Postat av: elin

<3 Det låter som en ypperlig idé! :) tror inte det är så illa som du säger, bra att du kör igång innan kreta så blir du bruun sen din jäkel! :D <3

2010-05-21 @ 08:35:15
URL: http://elinpelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0