gullet



Tränade boxersice med Hanna igår och imorse åkte vi till Ullared klockan sju och lämnade henne ensam hemma. Skrev som vanligt en lapp och la på sängen till henne, och ibland brukar hon svara något gulligt det hade jag nog förväntat mig idag.

Kommer hem från Ullared och då ligger det en stor lapp på skrivbordet och längst ner står det "och nu vill jag att du går till lådan där jag alltid hämtar en viss sak innan jag går och lägger mig när jag sover här"
Jaha sovtröja tänker jag då direkt, hon hämtar alltid en sovtröja, så drar ut den lådan och där ligger en liten lapp med en chokladbit på och vidare instruktioner.
Efter att ha sprungit runt i hela huset och letat lappar med vidare instruktioner på och fått x antal chokladbitar så står det på en lapp "nu har du kommit till den stora finalen" efter att ha letat efter instruktioner hittar jag en vas med tio rosor i och ett litet kort..snacka om bra final :)

Hon kommer troligtvis bli arg för att jag skriver om detta nu, men det var bara så gulligt att jag var tvungen. Hon fick mig nästan att börja gråta, den jäkeln.
Hon överträffade verkligen mina förväntningar, och om du läser tack igen gullet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0