Hey, it's friday


Pic; suuuuuuummmmeeer

Det är fredag, och jag känner mig väldigt tråkig ikväll.
Det är fest, jag har skjuts, dricka ja allt som behövs egentligen ändå är jag inte och partar loss, dansar rumpan av mig och skriker mig hes till somriga låtar.
Nej jag sitter hemma, lyssnar på gammal musik, städar lite, rensar bilder från systemkameran, käkar ostbågar&glass.
Har känt att jag gjort så på sista tiden ibland, börjat vara hemma istället för att följa med ut, men det är mitt egna val och jag klagar inte trots att många säker tycker jag är supertråkig ibland.
Jag trivs med att va hemma ibland, ta det lugnt och umgås med min familj. För när man tänker efter så har jag så kort tid kvar att bo hemma, men flera år på mig att festa. Så jag trivs här hemma måste jag medge, inte att vara hemma hela tiden men betydligt mer än för 2-3 år sedan då rastlösheten grep tag i mig så fort jag var hemma i två minuter.

Nu ska jag svepa en glass, putsa lite på några skolarbeten sen läsa lite i tredje twilightboken.
Ha en bra fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0