Jag skulle ge dig, allting du pekade på



Den här dagen som var så bra blev inte fullt lika bra senare, eller lite sämre i alla fall.
Det spöregnade såklart i flera timmar så ingen springrunda för mig inte, har inte lust att bi förkyld nu innan Rhodos. Så istället gick jag ner till macken i ösregn och pumpade upp min pilatesboll som jag sedan bar hem(tur att jag inte har så långt) genom byn iklädd en svart huvtröja med luvan över huvudet måste nog ha sett väldigt normalt ut, verkligen. Så jag körde massvis med övningar på bollen, ovan är ett fåtal som jag tvingade ellen att ta kort på medan jag utförde, man blir skadad av att ha en blogg med det här med bilder ibland..
Gissar på att jag kommer ha träningsvärk i mage&armar imorgon!

Kollar på Vampire Diaries som inte var superbra idag tråkigt nog samt gjort halva FE-uppgiften klar, får hinna med resten imorgon. Nu borde jag nog sova om jag ska orka åka in på samhällen imorgon, ja det vore nog klokt.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0