My darling baby, this is a warning


Jag saknar mitt bruna hår, massvis. Efter sommaren ska jag bli brunett snabbt som attan men nu över sommaren ska jag bara låta det vara.

Idag har jag pluggat, börjat om på mitt psykologiarbete som försvann. Efter x antal timmar är jag snart klar, känns rätt skönt i alla fall. Har druckit massvis med varm nyponsoppa, knaprat panodil och druckit massor av vatten för att försöka få bort mitt halsont. Har stora vita prickar på min ena halsmandel så troligen halsfluss på g, hoppas inte för då blir det ingen träning på ett bra tag.

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå på arbetsintervju, får hoppas att det blir något med det så kanske min sommar är räddad?

Ikväll ska jag jobba med Klingan också och tjäna lite extra money, inte fel, inte fel alls det!

Hugs & Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0