Sunny day


Pic; Kreta

8 dagar kvar tills vi flyger, en vecka kvar tills vi åker till Gbg Rhodos närmar sig med stora steg. Vad jag längtar efter värmen, havet och MATEN, ska frossa i Tsatziki, kycklinggrillspett och grekisk sallad. Nu längtar jag verkligen.

För övrigt är det ju ungefär lika varmt här i Sverige som nere på Rhodos, något som inte är fel alls. Legat ute och solat lite idag också, dock smörjde jag faktiskt in mig idag med sådär där Hawaiian Tropic sololja som man tydligen ska bli brunare av, kände mig mest som någon playboybrud i bikini kladdig över hela kroppen pga. oljan men lite brun har jag i alla fall blivit så det var nog värt allt kladd haha.

Nu ska jag ta en dusch, fixa mig lite, fixa lite på mitt rum och sen plugga lite för om några timmar kommer familjen Nyström hit och då blir det Tacos och mys, sen ikväll inviger vi stugan för första gången i år och jag och Ellen ska inviga vår fina stuga som vi målat om och köpt en ny säng till, härligt!

Hoppas alla har en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0