Ullared



Var som sagt i Ullared idag med mamma och pappa. Gick upp klockan sex, åkte klockan sju och jag körde hela vägen dit.
Ullared är alltid lika kul på något sätt, själva fenomenet och jag hade redan bestämt innan vad som skulle inhadlas, självklart inhandlades inte vissa saker och vissa saker som INTE skulle inhandlas, inhandlades. Så som tuggummi, hudkräm och choklad, bara för att det är så billigt!

Köpte i alla fall hantlar som jag hade bestämt mig för att göra. Fula är dom, men köpte 4 kilo istället för 3 så nu jäklar ska jag bli fit haha! Har precis tränat med dem för första gången och det kändes jobbigt men bra, det ska jag göra nu varje dag.
Köpte också en pilates-boll så jag kan börja göra magövningar på den istället för att ligga på golvet och göra situps varje dag, mycket roligare och jobbigare!

Hade tänkt köra hem också och bara vila en stund i början men när jag vaknade var vi i Vetlanda så då var det inte så lönt, fick sova en stund i alla fall.

Är supernöjd med dagen och med mina fynd haha, dags att sova och förbereda sig på en plugghelg!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; ja den var kanon :) Ja det gör jag <3

2010-05-15 @ 16:58:52
URL: http://eelinbertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0