When a man loves a woman


Lelove ♥

Började dagen med att åka in till Vetlanda med mamma. Körde både dit och hem och i stan, har parkerat backat och gjort mina första omkörningar, körde om två traktorer haha.
Skulle egentligen inte handla något speciellt men köpte ändå lite saker att ha på mig på Rhodos. Två klänningar, två tubtoppar och ett par shorts, köpte också konfirmationspresent till lillasyster.

Har också varit ute i skogarna med mamma för att göra min naturkunskapsuppgift och kört lite till, har kört ungefär hela dagen och det har gått jäkligt bra, så himla skönt!

Förresten har jag smakat världens godaste glass idag också, Ben&Jerrys nya glass oh vilken glass. Jag kommer nog aldrig mer vilja äta någon annan glass.

Nu ska jag småkolla lite film sen sova tidigt för imorgon kommer Hanna och då ska vi plugga matte dagen lång.
Hugs&Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0