You came in with a breeze, on sunday morning


Pic; Jag och lillassyster long time ago.

Söndag och nu har ännu en helg passerat, fasen va tiden går nu. Inte alls långt kvar tills jag slutar tvåan. Usch.
Har precis skrivit klart psykologiarbetet, första utkastet i alla fall, känns skönt att det är gjort nu är det bara miljoner andra saker kvar att göra. Ska försöka plugga på idrotten resten av dagen och försöka mig på en powerwalk, har inte tränat sedan i onsdags pga. min onda hals och kryper snart på väggarna.

Ser nästan fram emot kommande vecka eftersom vi endast går tre dagar, jag och hanna ska träna, jag ska till Ullared se iväg med mamma och handla kommer nog bli en bra vecka.

Dags att plugga lite idrott, Ciao!

Kommentarer
Postat av: ellinor

sv; de tycker jag gott vi kan ha, man kan aldrig få nog av det ;)

2010-05-09 @ 16:53:36
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0