You know I'm such a fool for you


Här är några utav mina fina vänner, de finaste på jorden skulle jag nog vilja säga + några andra som inte är med på bilden. Är tråkigt att jag inte ska parta med er imorgon för ärligt talat dessa fina människor är partyprissar hela högen och man har aldrig tråkigt när man partar med dessa, nog om att parta. Kommer sakna mina fina vänner när jag är borta en hel vecka. Jag hoppas ni suckar lite extra åt mig i skolan, är lite extra trötta på morgonen, klagar lite extra på alla sega lektioner men framförallt spelar lite brännboll åt mig också och festar lite åt mig också. I gengäld tänkte jag faktiskt sola lite extra åt er, käka lite extra god grekisk mat för er skull men framförallt njuuuuuuuuuuuuuuuuta lite extra av att vara utomlands, att slippa skolan och bara kunna ta det lugnt!

Ser fram emot en vecka på Rhodos + en dag i Götet, nu efter att jag och Ellen bakat klart våra daimcookies som färdkost borde jag kanske börja packa? Känns som det är dags faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det super nu lisa och jag ska tänka på dej på tisdag på brännbollsdagen. Ska tänka att bollen är du och då blir det lätt att träffa med ett jäkligt bra slag haha nej då skojar ;) Ha det kanon nu! <3

2010-05-28 @ 21:20:02
URL: http://eelinbertilsson.blogg.se/
Postat av: elin

ska tänka på dig när jag springer runt där röd som en kräfta efter solen från brännbollsdagen, kämpar extra för allas vår kära LIREN.... medans du ligger på en sandstrand & steker dig brun som en.... japp, det är synd om dig ska du veta :o haha, skoja. ha det underbart vännen!! <3 <3

2010-05-28 @ 22:29:25
URL: http://elinpelina.blogg.se/
Postat av: emmy

haha ska försöka tona ner detta så du inte tror att jag har kommit in i en "desperat-lesbisk-lisaperiod" igen, för en sådan kommer jag nog bara in i en gång kanske.. aja skit samma, det jag ville göra var att säga att jag kommer sakna dig denna veckan, speciellt på brännbollsdagen när micha gör sina små tabbar och så hör man någon "KOM IGEN NU TJEJER" haha, ja! men ha det underbart nu vännen och njut av varenda sekund för det är du värd <3

2010-05-30 @ 12:27:24
URL: http://emmyhaag.blogg.se/
Postat av: elly

ha det alldeles underbart, både du och resten av peterssons :D <3

2010-05-30 @ 14:53:44
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0