Måndag, igen.

Tiden går så snabbt, allt för snabbt och nu plötsligt var det måndag igen. En till onödig dag i skolan med endast en lektion samt lite engelska sedan hem för att laga mat, äta för mycket för kort tid innan träningen och sedan må illa på spinningen..det är alltid samma sak på måndagar.

Snart blir det som sagt spinning, vilket jag inte känner för alls idag men hej jag får lite träning i alla fall och det behövs. Sedan MÅSTE jag kolla Biggest Loser (det är final ikväll) sen måste jag hinna med lite plugg också..

Tur att jag har studiedag imorgon så jag hinner plugga ifatt lite.

Kommentarer
Postat av: anna

sv: du är!!

2010-11-22 @ 17:51:24
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0