Angel

Tack till min kära kusin Sandra som gör att den här bloggen ser anständig ut nu, ska försöka komma på någon rolig header inom en snar framtid men just nu ser det ut såhär och det duger fint, så tack igen Sandra ♥

Också stort tack till min vän Ellinor som har så bra musiksmak, har lyssnat på hennes lista kärlekvidförstaöronkastet hela kvällen nu!

Annars har min kväll varit lugn, för lugn för mitt eget bästa. Har så mycket som jag borde göra, plugga exempelvis? Men istället så har jag läst och blivit lite för beroende igen av detta twilightfenomen, kollat på debatt mellan Reinfeldt och Sahlin, och nu ansiktsmask och bra muuusik.

Imorgon är det måndag och en fullspäckad vecka som väntar, bara att bita ihop.


Kommentarer
Postat av: sandra

tss ingen fara :D

2010-09-13 @ 15:26:54
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/
Postat av: elly

<3

2010-09-14 @ 12:35:05
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0