Förkyld

Har kommit på varför jag har sån huvudvärk varje dag, troligtvis för att jag är förkyld och känner mig allmänt "luddig" i huvudet så därför ska det bli skönt med en lugn kväll ikväll. Har precis placerat rumpan i sängen och tänkte ge True Blood en andra chans, jag har sett halva första avsnitten som var så SJUKT dåligt enligt mig men eftersom alla tycker det är sååå bra så kanske jag borde ge det en andra chans? Jag tror nog jag ska det. Dessutom har pappa köpt hem lite fryst frukt till mig exotisk frukt, ja hör ni hur sjukt det låter? Fryst frukt är mitt fredagssnacks, inte choklad, inte chips, inte glass nej fryst frukt...Fast jag ska inte klaga jag gillar faktiskt fryst frukt (när den tinat då) och har ju faktiskt valt själv att ge upp att äta allt gott här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0