Glad tjej

Hanna ringde nyss och va skitglad, för det första inte ofta jag pratar med henne i telefon det händer typ...aldrig, för det andra lät hon superglad och det är inte heller ofta jag hör henne så (inte att hon inte är glad men så uppspelt brukar hon bara låta när hon pratar om hästar och då brukar jag sluta lyssna). Anledningen att hon ringde var för att säga att hon fått brev från körskolan (som jag fick igår) och vi kommer gå på intensivkurs samtidigt, hur kul? Något som gör saken ÄNNU bättre...idag sa Jullan till mig att hon också fått ett brev och att hon också ska gå samma vecka.

Så nu får jag gå samtidigt(kan ju lägga till att de endast tar in tre elever per vecka) som två fina vänner som jag tycker om massvis och det gör mig riktigt glad! ♥

 


Kommentarer
Postat av: julia

det kommer bli riktigt bra! :) <3

2010-09-17 @ 10:09:25
Postat av: hannnnnna

Naaaaaw :D kommer bli svinkul!!

2010-09-17 @ 21:49:05
Postat av: hahnnnna

Nu blev du stolt va, att jag läser bloggar XD örsta gången jag går in på det här bloglovin.... haha wow ju :D

2010-09-17 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0