I know there's no life after you



Eftersom jag inte har någon intressant eller rolig bild alls att dela med mig av fick det helt enkelt bli en bild på boken jag läser just nu. Har dock bara läst 20 sidor? eller något eftersom jag haft fullt upp. Men har läst Keplers första roman Hypnotisören och den är på topp tre över bästa böcker jag läst, och jag har läst en hel del. Nu kommer mina kompisar tycka att jag är SKIIIIIITTRÅÅÅÅÅÅÅKIG som skriver och recenserar en bok, en författare eftersom de flesta av mina kära vänner inte delar mitt intresse för att läsa.
Well ni kan dra åt.. nej skämt och sido jag är jäkligt tacksam att ni orkar lyssna på mitt eländiga babbel om bra böcker & filmer eftersom jag tydligen fick som speciell förmåga att komma ihåg varenda bok & film och låttext? Andra blev smarta, musikaliska, bra på idrott eller något annat skoj. Jag? Jag blev grym på att läsa bra böcker, komma ihåg alla bra filmer och kunna de flesta låttexter utantill?

Snacka om talented.

Kommentarer
Postat av: Jo

bokrecensioner är fabulous!!! go for it! more please!!!

2010-09-24 @ 01:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0