I would do anything for love, but I won't do that

Meat Loaf – I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That) (Radio Edit)

Låt som spelas flitigt här hemma i sjukstugan, nu när vi ändå talar om sjukstuga...jag tänker inte vara sjuk mer, nej det tänker jag inte! Jag måste uuuuut i luften och träffa människor och inte sitta inne och kolla på True Blood och One Tree Hill och bli kär i diverse vampyrer och Scottkillar hela dagarna, nej jag måste träffa lite vanligt folk tror jag. Därför tänker jag snart bege mig till bastun där jag tänker sitta tills dess att min förkylning ger med sig, okej inte så länge kanske men det kan vara värt ett försök plus att det är bra för huden, thumbs up!

Syns imorgon i skolan guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0