River en vacker dröm



Fredag och fullspäckad dag till max, det bästa med denna dagen var helt klart att engelskan gick över förväntan samt att jag fick träna bort x antal kalorier med Hanna.
Att vi haft skolfoto och spexfoto idag var ju också ganska trevligt faktiskt, något som var mindre trevligt var rättskunskap och att jag inte vart helt på topp där ett tag, som tur är gick det över efter lite mat i magen och en lugn stund framför tv:n.

Nu har jag rotat i min garderob och insett att jag inte har något vettigt att ta på mig så fick bli en stickad tröja som jag använt x antal gånger i skolan innan, tråkigt jag vet? Men vad gör det om hundra år..
Nu ska jag iväg på fest till Lönn som fyller arton idag, Grattis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0