The way you make me feel



Bild snodd från Elly.

Nu är det såhär kära vänner och fiender, att jag ska klippa mig nästa fredag. Jag har inte klippt mig sedan maj? Vilket syns gaaanska så mycket på mitt extremt slitna men låånga hår. Färga håret ska jag också göra eller rättare sagt slinga. Tänker vänta några månader med att färga det mörkbrunt om jag nu ens kommer göra det men nu är mitt dilemma om jag ska göra ljusa slingor och bli lite mer blondaktig eller om jag ska göra lite mörka bruna slingor och få det lite mer "höstigt".

Hjälp uppskattas...

Kommentarer
Postat av: C ♥

lite mörkare slingor! Hoppas allt är bra med dig Lisa, kram :)

2010-10-01 @ 21:33:08
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0