This is how you remind me


Pic; Lillasyster i Göteborg

Idag är en sådan dag då jag skulle vilja lägga mig under täcket, kolla på film hela kvällen och käka Ben&Jerrys glass direkt ur burken. Men nej jag är så dum och har godisförbud så får nöja med att ligga i sängen och käka typ äpplen? Inget fel med det heller såklart men jag hade inte klagat på lite chokladglass med marshmallowsvirvlar och chokladfiskar i (Ben&Jerrys phishfood, sviiiiiiingod).
Har i alla fall placerat min rumpa i sängen och dragit över mig täcket och bytt om till pyjamasbyxor och myströja och här tänker jag spendera största delen av min kväll, för förutom årets mensvärk så har jag ont i huvudet också så jag tycker att jag förtjänar en vilodag från min träning idag faktiskt.

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0