TRÄNINGSVÄRK


Gothia

Okej jag har träningsvärk, riktig jävla ordentlig träningsvärk. Imorse när jag gick upp tänkte jag "fasen lisa tog du inte ut dig mer igår, detta var väl inte så farligt?" SÅ JÄKLA fel jag hade. Jag vet inte hur länge sen det var jag upplevde sån här äkta genuin "boxersicemedpercy träningsvärk" senast? Och nu snackar vi inte lite träningsvärk då det värker lite i kroppen när man rör sig.. neeeej här snackar vi det gör ont att andas träningsvärk ! Nu ska inte jag sitta här och klaga då jag egentligen tycker om träningsvärk, det ska kännas att man lever och att man anstängt sig men vafan detta? Det hjälpte inte att gå några kilometer heller...

Okej visst tänker ni(och jag) träningsvärk försvinner. Klart den gör! Och i vanliga fall skulle jag inte bry mig så hårt men nu är det ju så att jag och Hanna ska träna imorgon, ett riktigt killerpass lät det som när vi planerade....om jag har såhär ont imorgon tvekar jag på att jag ens orkar gå upp till hagadal?

Det var alla complains för idag
Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0