webcam

Idag när jag kom hem gjorde jag en kul grej, nämligen istallerade min gamla webcam på min bärbara. Kommer ihåg hur mycket jag använde den där förbannade webcamen och hur mycket kort jag tog på mig själv, om jag inte minns fel hade nästan varenda kotte webcam runt sjuan-åttan där? Nu är den åter installerad fast på annan dator och nu kanske jag förhoppningsvis börjar ta lite bilder då och då, hur smidigt är det inte liksoM? Tråkigt nog kommer nog dessa bilder bara vara på mig (HAHA) fast så fort jag har besök lovar jag att tjata till mig lite kort på denna.
Så här bjuder jag på lite random och icke så vackra bilder på mig, fråga mig inte varför jag tog en bild med rättskunskapsboken men det kändes väl lite passande eftersom jag tänkte sysselsätta mig med att läsa läxan tills imorgon? Ibland är jag väl långsökt..Innan läsning + lite matte så blir det promenad och övningskörning.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0