You are still in my blood


Lelove ♥

Min uppdatering är sååå dålig, tro mig jag vet. Men jag har bara haft så mycket att göra och det kommer jag ha hela det här året känns det som. Det är skola, träning, jobb, projektarbete, plugg och lite annat skoj när det hinns med också, men det är bara att bita ihop och göra sitt bästa på alla fronter, halvhjärtat är ingenting för mig.

Påtala om plugg så har jag skrivit lite engelska nu, engelska C är jäklar mig den tuffaste kursen jag läst jag skojar INTE när jag säger att jag tycker matte C är lättare, och då har jag alltid varit relativt bra på engelska. Jag bara känner den där känslan jag kände i Engelska B, att det egentligen inte är min kunskap eller inlärningsförmåga som är problemet, bara mitt engagemang och hur lätt jag ger upp. Imorgon är det som tur är muntlig diskussion och jag hoppas på att få vara i samma grupp som Micha då vi verkar fungera väldigt bra ihop i muntlig engelska och hoppas helt enkelt på det bästa.

Nu efter tre dagar med fullt upp hela dagarna ska jag lägga mig i sängen och bara slappa, kanske läsa lite senare packa väskan för morgondagens träning/skolfoto/spexfoto.

Hugs N' Kisses

Kommentarer
Postat av: julia

älskar uppdateringar :) Är ju tjejen utan liv vettu ;) haha

2010-09-16 @ 20:39:08
Postat av: Michaela

Vi funkar jävligt bra ihop liren ;)

engelska c kommer gå bra, vi klarar ju det! :)

2010-09-16 @ 20:42:52
URL: http://michaelabrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0