Dag 04 tio sanningar om mig

1. Jag tycker om onyttigheter som godis, chips och kakor mer än mat.
2. Jag är paranoid över min kropp och mitt utseende och oftast är vikt/mat det jag tänker på mest under dagarna.
3. Jag får ofta lyckorus då jag stannar upp och tänker hur bra livet är för stunden.
4. Jag släpper nästan inte in någon människa på djupet.
5. Jag gråter nästan aldrig, de gånger jag gråter är det oftast för att jag tycker synd om någon annan som har en hemsk tillvaro.
6. Jag har otroligt höga krav på mig själv, gällande allt. Tål inte att misslyckas.
7. Jag har alltid älskat att handla kläder och slösat pengar så fort jag fått några men har blivit snålare och mer sparsam de senaste åren.
8. Efter att det tog slut mellan mig och R i ettan så har jag förändrats totalt, jag vill tro att jag blivit en bättre människa.
9. Jag har ett jävla temperament, och det ofta gå ut över andra i min närhet.
10. Det som skrämmer mig mest av allt är framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0