Friluftskvinnan

Nu ska jag berätta för er kära vänner vad jag sysslat med idag, jag har fiskat i ungefär tre timmar (utan resultat, eller jo vi fick napp men vi grillade korv just då så fisken hann smita iväg med betet) efter det åkte jag iväg med pappa och ellen och fyllde en släpkärra med ved sedan bar ner allt i källaren OCH efter det var jag ute med pappa och tog ner banderollerna till teatern, SNACKA OM AKTIV TJEJ! (Om hanna läser detta nu kommer hon notera den extreeeeemt långa meningen, till och med jag gjorde det och jag är sämst i världshistorien på svenska).

Jag kan berätta för er att en dag utomhus har varit så skönt men fan så trött jag är nu, är det såhär det känns med vardagsmotion i högsta grad? Skulle kunna somna på två röda..

För att visa er hur extremt mysigt det varit ute idag ska jag bjuda på lite bilder, för alla av er orkar troligtvis inte läsa om min extremt intressanta dag så då kan väl ni ointresserade (ni intresserade också såklart) kolla på bilderna istället!


Innan vi åkte, osminkad och nyvaken! Ellen tyckte jag såg ut som en tomte, eller en smurf.. vet inte hur jag ska tolka det?

Ellen kämpar med att borra hål i isen, detta mina vänner var riktigt jobbigt vill jag lova! Slår nästan armhävningar.

MYS i solen ♥


Kommentarer
Postat av: H

Gilla :D

2011-02-08 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0