Gamlingen Lisa

Här sitter jag klockan sju en lördagkväll och pluggar matte..ja så är läget matteplugg en lördag alltså samt lite medlodifestival och alldeles för mycket onyttigt i magen (vet att den här helgen kommer sluta med fet ångest som kommer få mig att leva supernyttigt mån-fre).

Åter till saken, jag pluggar matte en lördagkväll och jag lider inte speciellt mycket av det egentligen..Eller jo matteplugget kunde jag skippat men tycker det är ganska skönt att sitta i mjukiskläder med en filt omkring mig framför brasan och ta det lugnt. Ibland undrar jag om jag inte är 40-50 istället för 18? Jag borde vara ute, dansa rumpan av mig till skön musik och göra dumma saker för man är bara ung och dum en gång eller hur?

Men nu ska jag säga er en sak alla ni som anser att man bara är ung och dum en gång..det finns annat i livet än att supa varje helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0