Valentine's



Alla hjärtans dag, en dag man ska prata om något jag gärna undviker..kärlek. Och det tänker jag undvika så mycket som möjligt nu också men en liten kommentar om denna dag krävs tycker jag allt.

Just nu är jag inte mycket för det här med kärlek när besvikelse efter besvikelse kommer på rad för min del, de få gånger jag verkligen släpper in någon på djupet slutar det alltid illa och ja, så var det sist också..det slutade ILLA, i alla fall för min del.

Men jag har en riktigt fin familj och några riktigt bra vänner, speciellt vissa som jag vet att jag kan prata med om allt, ni vet själva vilka ni är. Ni är guld värda ♥

Kommentarer
Postat av: elly

killarna går men vännerna består <3

2011-02-15 @ 17:57:33
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0