Rolling in the deep.

Har nu bokat tågbiljetter till Göteborg den 8 augusti, secondhand affärer, strosa i haga, äta god mat och njuta står på schemat.

Boende till Stockholm den 26 juli är också bokat, där väntas sevärdheter, båt till waxholm, shopping och god mat där också..semester helt enkelt.

Desertprovning med lillasyster i Norrköping är också bokat till den 19 juli, mums!

Något annat som är bokat och klart är klipptid den 18 juli, då mitt mörka hår försvinner för gott(nu hör jag mina kompisar skrika neeej) men det är dags att lämna den hårfärgen bakom sig och istället gå mot det ljusbruna hållet. Funderar också på att klippa av håret och köra på en lång page?

Vill också boka Håkan Hellström den 23 juli och gp:t snart.

Förutom allt roligt som händer jobbar jag nästan hela tiden, så man kan väl säga att det känns ganska bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag skriker JAA till håret!!

2011-07-09 @ 15:14:16
Postat av: Anonym

jag skriker inte nej till håret liren! Du är skitsnygg i det ju:D



Förresten så tycker jag att vi ska försöka hitta på något snart allihop! .. och boka gp't och håkan! Synd bara att alla jobbar häcken av sig hela veckorna;) haha

2011-07-09 @ 20:13:42
Postat av: elin

ehh.. blev visst anonym på förra kommentaren;)

2011-07-09 @ 20:14:33
URL: http://elinjohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0