En plats i solen

Har spenderat min söndag i backen, sju timmar ute i solen så nu är jag helt utmattad (trots att jag mest slappat i solen). Men eftersom jag har blivit en sån himla duktig tjej och börjat ta bilder på vad jag än gör tänkte jag lägga upp lite bilder från denna fina soliga dag..


Då mina solglasögon är sönder..fick jag låna ett par gamla av mamma och pappa som inte var så värst smickrande..men jag slapp i alla fall huvudvärk och att bli..ja bländad.

Ellen i solen

Underbart väder!

Körde också snöskoter för första gången i mitt liv och pappa fotograferade mig mitt i backen från alla möjliga vinklar haha, gick en aning ryckigt ibland..

Nu efter en dag ute är jag lagom trött och ligger och slöar i soffan där jag troligtvis kommer att befinna mig x antal timmar till..solsidan och allt det där ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0