Marry you

Har en nyttig studiedag och det känns bra! Gick upp vid åtta och åt frukost, tänkte ha en lugn dag men blev rastlös så tänkte att det är lika bra att ta igen alla måsten istället. Såhär har jag spenderat min studiedag hittills:

  • Skrivit klart mitt svenskaarbete(första utkastet) + börjat på mitt andra svenskaarbete.
  • Varit på banken och satt in pengar till företaget.
  • Rensat på mitt rum och plockat undan, satt in viktiga papper i pärmar.

Fick även för mig att vara lite extra snäll mot mamma idag så nu håller jag på att städa hela huset med musik på högsta nivå, samtidigt som jag har fläskytterfilé i ugnen, idag är det jag som lagar mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0