störande

Något som stör mig något enormt, som jag blir rent av förbannad på är människor som klagar på att det inte finns någonting att göra häromkring men som har möjlighet att flytta. "Det händer ingenting här som vanligt" "allt är så tråkigt" blablabla! OKEJ detta stället kanske inte är det mest händelserika (hultsfred kommun) men hitta på någonting då? Svårare än så kan det väl inte vara, det är ju inte mitt ute i ingenstans precis.. och det finns ju bil, buss, tåg?

Eller ännu bättre flytta om livet här är så jävla meningslöst och tråkigt, och sluta GNÄLL för fan!

Visst kan jag hålla med om att det inte händer allt för mycket här, men jag har inte planerat att stanna här hela livet heller, kanske kommer jag tillbaka hit en dag och det skulle inte göra mig någonting för jag trivs ganska bra här..men visst jag uttryckte mig precis likadant för några år sedan..innan jag mognade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0