workout

FY FAN är ungefär det enda jag kan få ur mig just nu..Blev ingen boxersice ikväll eftersom jag inte har någon partner (kan man säga så utan att det låter konstigt?) så tänkte träna lite hemma istället. Så jag laddade ner Nikes träningsprogram till min mobil och tänkte köra ett pass på mediumnivå, tänkte lite vältränad är jag allt. Så jag valde ett 45 minuters program tänkte det här blir nog ganska skönt med korta intervaller, men NEJ det var fanimej det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv..värre än boxersice och då är det illa!

Svettades något extremt och trodde jag skulle ramla ihop redan efter 5 minuter men klarade 45 med nöd och näppe. Nu värker mina armar så att jag knappt kan skriva, ska se om jag lyckas slänga ihop lite kvällsmat..


En jääääävligt trött lisa efter träningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0