You found me.



Är patetisk som kollar på The notebook för tredje gången på två dagar nu, men fan så bra den filmen är!

Imorgon börjar en liten utmaning för mig, ska försöka mig på att inte äta så mycket kolhydrater den här veckan alltså är det inget bröd, ingen pasta, ingen potatis eller bulgur eller liknande för min del den här veckan. Anledningen? Jo har levt så JÄVLA onyttigt under lovet och ser ut som en tjockis och så vill jag inte se ut på balen så därav detta, för att inte se så jäkla uppsvälld ut. Kul med lite utmaning!

Det är också sista dagen idag som jag får äta godis eller andra onyttigheter fram till sommarlovet (speciella tillfällen räknas inte). Har blivit allt för mycket sådant nu på lovet så har verkligen tröttnat, att vara hälsosam är så mycket godare och bättre för min kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0