Just to write something else..

10 saker jag tycker om:

Lyckorus
Att nå ett mål
Vänner som ställer upp när jag inte är på topp
Min fina familj
Sommarkvällar
Doften av vår
Att förlora mig själv i musik
Att pressa mig själv till det yttersta
Sötsaker i alla dess former
Pengar (utan att låta allt för girig)


9 saker jag tycker mindre om:
Mig själv, ibland.
Människor som lovar med än vad de kan hålla
Orättvisa
Dåliga dagar när ingenting känns rätt
När min kropp inte orkar allt min hjärna vill
Lakrits
Tentor
Krig
När snön börjar smälta, slask.

8 bloggar jag läser
www.elinpelina.blogg.se
www.ellibellinor.blogg.se
www.eelinbertilsson.blogg.se
www.elinjohanson.blogg.se
www.emmyhaag.blogg.se
www.frokensvenson.blogg.se
www.sandramdestam.blogg.se (som jag förövrigt snott listan av)
www.petra.metromode.se

7 saker jag vill göra i framtiden:
Jobba arslet av mig och bli framgångsrik
Se världen
Vara i mitt livs form
Hitta kärleken
Bo i en storstad
Känna att allt mitt slit var värt mödan
Leva till fullo


6 råsnygga män/killar:
Ed Westwick
Joel Kinnaman
Robert Pattinson
Alexander Skarsgård
Matthew Mcconaughey
Johhny Depp
.

5 saker jag är rädd för:
Kärlek
Att misslyckas
Framtiden
Att bryta ihop
Att något ska hända dom jag älskar

4 ord som beskriver mej:
envis
kontrollfreak
ödmjuk
komplicerad

3 saker jag ser fram emot:
att bli starkare av mina motgångar
Sommar & Spanien
Morgondagen & bio med lillasyster

2 filmer jag tycker om:
The notebook
The Dark Knight
(här skulle jag kunna skriva massvis som den filmoman jag är)

1 bra låt: Be my Baby, acoustic version med Glasvegas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0