Stop being weak, idiot.

Vill bara passera det här stadiet, sluta tycka synd & illa om mig själv och rycka upp mig, göra något bra av saken. Jag vill inte ha tid till att fundera, analysera sönder varje litet snedsteg. Men nu är det så jävla passande att min älskade kropp fått för sig att jag skulle bli sjuk inatt, må riktigt pissigt faktiskt rent fysiskt också.

Så tack för den universium, världens bästa timing att bli sjuk! Jag hinner inte vara sjuk & bryta ihop, att vara svag och ynklig passar mig inte, den rollen klär inte mig längre.

Kommentarer
Postat av: elly

Jag hoppas allt blir bättre Lisen, du förtjänar det bästa <3

2012-03-21 @ 19:42:59
URL: http://ellibellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0