This time baby, I'll be bulletproof

Sista veckan har jag haft flyt, skönt efter en dålig period.

Jag fick VG på min tenta som jag nu i efterhand inte fattar hur jag kunde få ihop något vettigt på med tanke på allt, har avklarat en dugga, påbörjat plugget till nästa tenta och fått sommarjobb på Sparbanken i Virserum. Man kan utan tvekan säga att den här veckan flytit på bra.

Jag har även kommit igång med träningen och maten på riktigt, jag är riktigt taggad inför sommaren nu. Har tränat som en galning i veckan vilken resulterad i en grym träningsvärk, och jag älskar det!

Så skönt att känna att det börjar gå bra nu igen, ur allt ont kommer någonting gott!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0