What doesn't kill you fucks you up mentally.

Nehe jaha, efter några dagars deppande över min livssituation tror jag bestämt det är dags att kliva ur "bryta-ihop-rollen", lämna skiten bakom mig och se framåt. Dags att fokusera på mig själv för jag förtjänar att må bra och omge mig med människor som ger mig positiv energi istället för människor som bara tar energi.

Så hejdå deppiga Lisa, tack för besöket men du är inte välkommen längre (finns dock viss risk för återbesök).

Dags att istället hälsa en vårglad Lisa välkommen, jag tror vi kör på det va?

Kommentarer
Postat av: elin

Tycker det låter som en superbra idé liren! :)

2012-03-26 @ 14:52:53
URL: http://elinpelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0